Poslovno komuniciranje i prezentovanje

Program je prilagođen preduzetnicima, predstavnicima korporacija, menadžerima, top menadžerima, direktorima.

Cilj: osvešćeno, uverljivo, sugestivno, izražajno, svrsishodno, efikasno komuniciranje i prezentovanje.

Tematske celine:

NLP


  • Tehnike neuro-lingvističkog programiranja.
  • Vežbe afirmativnog razmišljanja.
  • Prepoznavanje neverbalnih signala i njihova tumačenja.
  • Kako izgraditi i održati neverbalni kontakt.
  • Kako napraviti pozitivnu atmosferu u različitim kontekstima.
  • Poboljšavanje moći zapažanja.
  • Prepoznavanje stanja sagovornika.

Psihologija uspeha

  • Principi Dejla Karnegija.
  • Vežbe za povećanje samopouzdanja.
  • Kako motivisati sebe i svoj tim.
  • Kako postići željeni self-image.

Dikcija

  • Vežbe za pravilnu artikulaciju – razgovetan izgovor svih glasova i rečeničnih konstrukcija.
  • Ispravljanje lokalnog dijalekta (ukoliko je potrebno).
  • Logika govora: razložnost i isticanje najvažnijih reči i deonica u okviru govorne celine.
  • Izražajnost u govoru: ritam i tempo.
  • Pauza kao moćno retoričko sredstvo.

Stil

  • Upotreba stilskih figura u cilju ostvarivanja snažnijeg i pamtljivijeg utiska kod publike.
  • Borba protiv poštapalica – ovaj, tako da ovaj, znači, dakle i drugih.
  • Gramatički ispravno izražavanje.
  • Jasnoća i konciznost.

Govor tela

  • Tehnike neverbalne komunikacije: stav tela, gestikulacija, rukovanje, mimika, vedrina, aktivno slušanje, stil odevanja.
  • Umrežavanje tehnika neverbalne komunikacije sa senzibilitetom svakog polaznika.
  • Usklađenost sa sadržajem i kontekstom.

Eristika

  • Šopenhauerovi trikovi kako da se u komunikaciji uvek bude u pravu.
  • Vešto odgovaranje na neugodna pitanja.

Specifičnosti komuniciranja u poslovnom svetu – VEŠTINA PREDSTAVLJANJA

  • Vođenje sastanka – strukturisano, efikasno prenošenje ključnih poruka.
  • Poslovni bonton.
  • Aktivno slušanje. (Značaj i uticaj društvenih mreža: LinkedIn).
  • Poslovni protokol, Dress Code (poslovni, casual, Business smart, Business casual, Casual smart).
  • Način komuniciranja prema hijerarhiji, komunikacija telefonom, mejlom, poslovno pismo, ponašanje na sastanku, pozdravljanje.

Poslovno prezentovanje – pravila Džerija Vajsmana

  • Storytelling – uspešno pričanje poslovne priče.
  • Izbegavanje MEGO situacije (Mine Eyes Glaze Over – gledanje u prazno)
  • WIIFY – What's In It For You?
  • Put od tačke A do tačke B.
  • 16 efikasnih struktura prezentacije.
  • Brejnstorming i rimski stubovi.
  • Najbolji početni potezi u prezentovanju.
  • Najbolji modeli grafičkog prikazivanja – Manje je više.

Social Network awareness

  • Način prezentovanja preko socijalnih mreža, poseban osvrt na LinkedIn, Viber, Whats-up.
  • Zaštita profila na društvenim mrežama.

 

Način rada: Individualni pristup (grupe do petoro). Predavanja, vežbe. Svi segmenti posebno se uvežbavaju i snimaju. Analiza snimaka, praćenje napretka svakog polaznika. Simulacije – svaki polaznik priprema svoju prezentaciju na osnovu objedinjenih znanja. Analiza simulacija.

Trajanje: 12 puta po 90 min.

U trenutku kada su informacije dostupne svuda oko nas, izdvojiće se onaj ko ih bude najbolje prezentovao. Nemojte da budete neshvaćeni i nesigurni, da propuštate prilike u vašoj karijeri zbog loših tehnika prezentovanja. Brzo ćete se uveriti koliko je lako uz naučenu tehniku i malo vežbe imati praktične rezultate u vašem poslovnom okruženju. Proniknite u tajne stvaranja pozitivne atmosfere i neverbalne komunikacije.

Ponećete sa sobom ne samo znanje, već i predefinisane template-e slajdova za raličite tipove prezentacija. Svako u sebi nosi liderski stil, mi ćemo vam pomoći da pronađete i razvijete svoj.

Naučićete da u svakoj situaciji budete uticajni u svom društvu. Obučićete se da prepoznate potencijale kod zaposlenih, umećete da probudite i podržite razvoj tih potencijala.

 

Svi polaznici nakon završetka odabranog kursa dobijaju sertifikat, poklon knjigu i multimedijalni materijal za dalje izučavanje.

*mogućnost individualnog rada

**mogućnost in-house treninga za firme.

Institut MAIN POINT, edukacija za javni nastup