Prezentovanje

Svakog dana u svetu se izvede više od 30 miliona prezentacija. Statistike kažu da se približno svaki sekund u svetu održi 350 PowerPoint prezentacija. Povodi su najrazličitiji: predavanja, kongresi, seminari, poslovni izvešaji, predstavljanje ideje, prodajne prezentacije. Ko sve drži prezentacije? Nastavnici, profesori, direktori, menadžeri, prodavci, lekari, programeri, studenti... Da bi jedno izlaganje bilo upečatljivo potrebno je ovladati alatima pravljenja kvalitetne prezentacije i tehnikama izražajnog i sugestivnog prezentovanja.

Cilj: Upućivanje u sve mogućnosti i tehnike uspešnog vođenja zanimljive i upečatljive prezentacije.

Tematske celine:

Borba protiv treme

  • Tehnike za suzbijanje straha od publike, blokade, autoriteta
  • Subjektivno – objektivno
  • Pravilno disanje
  • Model vizuelizacije i podizanje samopouzdanja
  • Najbolji početni potezi u prezentovanju

Dikcija

  • Razgovetan, dinamičan i sugestivan govorni izraz
  • Izbegavanje monotonije
  • Eliminacija poštapalica
  • Modeli naglašavanja ključnih podataka i prelomnih tačaka
  • Vešto odgovaranje na sva pitanja

Govor tela

  • Stav tela prilikom izlaganja
  • Upotreba ruku - gestikulacija
  • Pogled i osmeh
  • Stil oblačenja
  • Adekvatno postvljanje prema publici i kretanje na „pozornici“

Vizuelno predstavljanje

  • PowerPoint, Prezi
  • SlideShare – specifičnosti virtuelne publike
  • Multimedijalne mogućnosti
  • Tipovi slajdova (template) za različite vrste prezentacija
  • Odnos prema mikrofonu, pokazivaču, projektoru, platnu, tabli i drugim tehničkim pomagalima

Pravila Džerija Vajsmana

  • Storytelling – uspešno pričanje poslovne priče
  • Izbegavanje MEGO situacije (Mine Eyes Glaze Over – gledanje u prazno)
  • WIIFY – What's In It For You?
  • Put od tačke A do tačke B
  • 16 efikasnih struktura prezentacije
  • Brejnstorming i rimski stubovi
  • Najbolji modeli grafičkog prikazivanja – Manje je više.

 

Način rada: Predavanja i vežbe. Analiza dobrih i loših prezentacija. Individualni pristup svakom polazniku. Nakon uvežbavanja svih pojedinačnih segmenata, sledi genralna proba prezentovanja u toku koje svaki polaznik izlaže na temu koju sam odabere. Takođe, polaznicima je omogućeno da od uzorka njihove prezentacije, u skladu sa najnovijim trendovima, naš tim izradi prikaz unapređene verzije.

Trajanje: 2 puta po 4h

Cena: 80 evra

Kurs prezentovanja namenjen je firmama (pravnim licima). Minimalan broj polaznika: 6.

Svi polaznici nakon završetka odabranog kursa dobijaju sertifikat, poklon knjigu i multimedijalni materijal za dalje izučavanje.

Institut MAIN POINT, edukacija za javni nastup